Podczas realizacji wykorzystaliśmy doświadczenia z wcześniej wykonywanych projektów na potrzeby branży odzieżowej. Priorytetem było stworzenie przejrzystego procesu zakupowego oraz możliwie jak najlepszej prezentacji produktów w formie stylizacji. Wdrożenie chatu on-line pozwoliło na sprawną komunikację z klientami oraz umożliwiło lepsze poznanie ich potrzeb i oczekiwań. Wpłynęło to pozytywnie zarówno na współczynnik konwersji jak i średnią wartość zamówienia.
Pełna, dwustronna integracja z serwisem Allegro pozwoliła klientowi na zaoszczędzenie sporej ilości czasu. Wystarczy dodać produkt na sklepie, a na Allegro wystawi się on w dedykowanym, zgodnym z identyfikacją wizualną sklepu szablonie w zaledwie kilka kliknięć. Zamówienia z serwisu aukcyjnego są dostępne z poziomu panelu zarządzania sklepem. Ponadto sklep ma wdrożoną integrację z serwisem obsługującym wysyłki kurierskie, która umożliwia zamówienie odbioru paczek z poziomu panelu administracyjnego sklepu.