Projektujemy i prowadzimy kampanie Google AdWords dla usług i dla produktów (e-commerce)

Wszystkie kampanie Google AdWords prowadzone są pod okiem specjalistów. Oferujemy regularne monitorowanie, konsultacje i optymalizację wyników

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w realizacji złożonych kampanii Google AdWords z budżetami o zróżnicowanej wysokości, dzięki temu jesteśmy w stanie przewidywać i uzyskiwać możliwie najwyższe stopy zwrotu z inwestycji (ROI). Obsługujemy szeroką gamę branż oferujących usługi lokalne oraz ogólnokrajowe. Tworzymy skuteczne kampanie Google AdWords na potrzeby e-commerce - dla sklepów internetowych realizujących sprzedaż zarówno na terenie Polski jak i Europy. Realizujemy kampanie wielojęzyczne, w tym skierowane do mniejszości narodowych.

Dostosowujemy i określamy rodzaj realizowanych kampanii pod kątem specyfiki branży, charakterystyki grupy docelowej oraz zakładanych celów np. zwiększenie ilości zamówień, wprowadzenie nowego produktu na rynek, promocji marki. Możemy wykorzystać wszystkie dostępne w ramach systemu AdWords technologie i narzędzia. Na bieżąco wprowadzamy niezbędne modyfikacje wynikające ze zmian w systemie reklamowym oraz dynamicznie zmieniających się założeń strategii. Stawiamy na transparentność i chętnie dzielimy się wiedzą.

Kampanie Google AdWords gwarantują szybkie i proste dostarcie do potencjalnych klientów przez natychmiastową obecność w wynikach wyszukiwania Google

Google AdWords

Planujemy, optymalizujemy i realizujemy skuteczne kampanie z wykorzystaniem systemu reklam AdWords, których efekty są widoczne już od momentu uruchomienia.

  • Reklama w wyszukiwarce

    Wysoka widoczność w wynikach wyszukiwania dla wybranych fraz kluczowych dzięki linkom sponsorowanym.

  • Reklama graficzna

    Wyświetlanie banerów graficznych zapewnia wzrost i rozpoznawalność marki. Projektujemy natywne banery w HTML5. Sieć reklamowa Google Display Network.

  • Remarketing

    Działania skierowane do użytkowników, którzy wykazali zainteresowanie Twoją ofertą, dokonywali wcześniej zakupu lub odwiedzili konkretne podstrony.

  • Zakupy Google

    Wyświetlanie listy Twoich produktów bezpośrednio w wynikach wyszukiwania dzięki Google Shopping.

  • Reklama w YouTube

    Dedykowany system AdWords YouTube. Reklama wideo w modelu rozliczeń "za obejrzenie".

  • Sieć reklamowa

    Wyświetlanie reklam w tematycznych stronach internetowych lub dużych portalach zrzeszonych w sieci reklamowej AdWords. np.: wp.pl, onet.pl, interia.pl.

Raporty i statystyki

Dokładnie określamy realizację celów za pomocą integracji witryny z AdWords i Analytics

Poznasz dokładną kwotę, za którą użytkownicy zrobili zakupy w Twoim sklepie lub określisz koszt pozyskania klienta w przypadku firmy usługowej. Możemy precyzyjnie zliczać zapytania ofertowe i połączenia telefoniczne powiązane z kampanią.

Optymalizacja witryn pod kątem UI/UX

Nawet najlepiej zrealizowana kampania nie będzie opłacalna jeśli witryna nie jest zoptymalizowana pod realizację celu.

Skuteczność kampanii jest zależna od budowy i struktury strony lub sklepu. Przykładamy ogromną wartość do aspektów użyteczności i czytelności interfesju. Możesz mieć pewność, że już na etapie projektowania zaplanujemy proces realizacji celów z wykorzystaniem elementów call-to-action (wzywających do działania) i najwyższymy standardami użyteczności (user experience)

Kampanie Google AdWords nastawione na realizację celów

Wskażemy Ci wszystkie elementy, które mogą mieć wpływ na prowadzone kampanie reklamowe AdWords i doradzimy jak je optymalizować, by realizować założone cele.

  • Wysoki współczynnik konwersji z prowadzonych kampanii
  • Dodatni zwrot z inwestycji
  • Zwiększoną liczbę zamówień
  • Niższy koszt pojedynczego kliknięcia
  • Dłuższy czas odwiedzin na stronie i niższy współczynnik odrzuceń

Podsumowanie

Kampanie Google AdWords

  • Rozbudowane i bogate możliwości doboru grupy docelowej – reklama Adwords wyświetlą się tylko odpowiednim osobom, które są zainteresowane Twoją ofertą
  • Budżet pod kontrolą – reklama może być wstrzymana w dowolnym momencie, możesz też zwiększyć, bądź zmniejszyć budżet, albo szybko przerzucić na inny cel
  • Rozliczenie za kliknięcia – płacisz tylko za realne efekty i przejścia na Twoją stronę, także dokładnie możesz oszacować czego potrzebujesz, jaki jest na to potrzebny budżet i w jakim okresie skutecznie możesz go wykorzystać
  • Kontrola efektywności – prawidłowa konfiguracja kont Google AdWords, Google Analytics i Search Console daje informacje o przychodzie z poszczególnych reklam, czy słów kluczowych, szybko możesz reagować i wstrzymywać nieefektywne frazy