Pracownia reklamy wizualnej NOVIU zajmuje się produkcją nośników reklamy zewnętrznej i świetlnej od projektu, po transport montaż i serwis. Zlecono nam całkowite przeprojektowanie dotychczasowego wizerunku i stworzenie nowego systemu identyfikacji wizualnej oraz strony internetowej.

Stworzenie nowego wizerunku dla producenta reklamy wizualnej od projektu systemu identyfikacji wizualnej po wdrożenie nowoczesnej i responsywnej strony internetowej.

Podstawą nowego wizerunku jest silny i wyrazisty system identyfikacji wizualnej oparty o atrakcyjną kolorystykę i nowoczesną typografię. Logo zostało zaprojektowane z myślą o wykorzystaniu zarówno w formie cyfrowej jak i na fizycznych nośnikach reklamowych - priorytetem była czytelność zarówno na stronie internetowej jak i na materiałach drukowanych - także na wielkoformatowych i outdoorowych. Na potrzeby nowej strony internetowej opracowaliśmy również nową architekturę treści, zajęliśmy się redakcją tekstów ofertowych oraz opracowaliśmy autorskie materiały multimedialne.

Rozbudowane galerie zdjęć oraz filmy ilustrujące proces powstawania nośników reklamowych to kluczowe elementy, o które oparliśmy nowe treści. Strona internetowa jest zakodowana w metodologii Responsive Web Design, co oznacza, że zachowuje pełną funkcjonalność i czytelność także na przenośnych urządzeniach dotykowych o mniejszych przekątnych ekranu. Zaimplementowany został również system CMS dla wygodnego zarządzania treścią, dzięki czemu w prosty sposób strona może zostać rozbudowana o nowe komponenty, a aktualne treści łatwo edytowane.

Nowoczesna i responsywna strona internetowa i atrakcyjna identyfikacja wizualna to tylko punkt wyjścia. Kluczowy element to bogate, autorskie i rozbudowane treści: teksty ofertowe, galerie zdjęć oraz filmy wizerunkowe, które są decydujące dla użytkowników szukających informacji o produktach i usługach.

Identyfikacja wizualna

Podstawowym założeniem nowego systemu identyfikacji wizualnej była prostota oraz czytelność. Poszczególne elementy identyfikacji: kolorystyka, typografia oraz logo mają za zadanie prezentować się równie dobrze niezależnie od nośnika reklamowego: czy to w formie cyfrowej na stronie internetowej, bądź w formie drukowanej na zewnętrznych i wielkoformatowych materiałach reklamowych, ale także na odzieży - czytelność i rozpoznawalność zawsze stanowi priorytet.

Materiały drukowane i outdoorowe

Dodatkowo, w oparciu o identyfikację wizualną, przygotowaliśmy projekty graficzne drukowanych i zewnętrznych materiałówych reklamowych (także wielkoformatowych) oraz projekty odzieży dla zespołu.

Produkcja wideo

Kluczowym elementem strony internetowej zawsze stanowi treść. Opracowane teksty postanowiliśmy wzbogacić o autorskie materiały multimedialne: galerie zdjęć oraz filmy wideo. Filmy na stronie internetowej spełniają zarówno rolę informacyjno jak i prezentacyjną. Ponadto, pokazując proces produkcji powstawania nośników reklamowych uwiarygadniają i legitymizują wizerunek firmy jako rzetelnego i doświadczonego eksperta w branży.

Zobacz film

Responsive Web Design

Priorytetem było zachowanie pełnej funkcjonalności oraz czytelności nowej strony internetowej na urządzeniach przenośnych i dotykowych oraz zagwarantowanie wysokiego poziomu przejrzystości i czytelności treści niezależnie od wielkości ekranu używanego urządzenia.