MAICON to butik internetowy z branży high end fashion, posiadający w ofercie odzież i akcesoria światowych producentów klasy premium: Michael Kors, Calvin Klein, GUESS, Versace etc.

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy sklep internetowy cechujący się czytelnością, przejrzystością i wysoką funkcjonalnością.

Celem do osiągnięcia przejrzystości i intuicyjności obsługi był projekt graficzny oparty na minimalizmie. Dzięki temu ścieżka zakupowa nie jest zakłócona zbędnymi ozdobnikami, wszystkie kluczowe elementy sklepowe są wysoce czytelne, a interakcja z koszykiem i procesem finalizacji zakupów intuicyjna i prosta. Przyjazny interfejs użytkownika to absolutna konieczność w budowie sklepu internetowego, który jest zaprojektowany by osiągnąć maksymalną konwersję. Estetyczny projekt graficzny dopełnia minimalistyczne i typograficzne logo, a atrakcyjności dodają wysokiej jakości materiały dostarczone przez zewnęrznych producentów klasy premium.

Otoczenie fashion e-commerce cechuje się ogromną konkurencją, jednak zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy sklep, który jest w stanie rywalizować z największymi graczami dzięki skalowalnemu i wydajnemu silnikowi open source. Całość została zaimplementowana w technologii Responsive Web Design, która zapewnia pełną funkcjonalność (przeglądanie, wyszukiwanie i finalizowanie transakcji) także na urządzeniach przenośnych. Użytkownicy sklepu mogą dokonać pełnego procesu zakupowego za pomocą smartfona i jednym dotknięciem palca zapłacić za zakupy dzięki integracji z nowoczesnym systemem płatności BlueMedia.

Atrakcyjna i nowoczesna identyfikacja wizualna, estetyczny i przejrzysty projekt graficzny oraz wydajna platforma sklepowa open source pozwoliły na stworzenie realizacji o wysokiej konkurencyjności już w momencie uruchomienia.

Logotyp

Zaprojektowaliśmy całkowicie nowy logotyp, który stał się podstawą nowego wizerunku. Typograficzne logo swoim minimalizmem nawiązuje do charakteru branży fashion commerce.

Responsive Web Design

Branża modowa wyznacza trendy w kontekście wzrostu udziału urządzeń mobilnych takich jak smartfony i tablety wśród użytkowników. Sklepy modowe cechują się największym odsetkiem transakcji finalizowanych na urządzeniach przenośnych pośród całej branży e-commerce, dlatego kluczowe jest, by sklep internetowy był w pełni funkcjonalny na smartfonach i urządzeniach dotykowych.