Insito Group to dynamicznie rozwijająca się korporacja działająca w sektorze prawnym i finansowym. Obsługuje klientów na terenie całej Wielkiej Brytanii. Swoje usługi w związku ze specyfiką rynku brytyjskiego kieruje do różnych grup językowych: anglojęzycznej, polskojęzycznej, rumuńskojęzycznej i litewskojęzycznej.

Naszym zadaniem było stworzenie kompletnej identyfikacji, wdrożenie i zaprojektowanie stron www oraz opracowanie strategii marketingowej.

Dotychczasowe założenia dotyczące nazwy i brandingu ograniczone były wyłącznie do wąskiej części działalności firmy (roszczenia odszkodowawcze) i jednocześnie nie stwarzały możliwości dobrej komunikacji z grupą docelową ze względu na język. Firma działając w Wielkiej Brytanii obsługuje nie tylko anglojęzycznych klientów, ale również dużą część imigrantów, w tym: Polaków, Litwinów i Rumunów, którzy zazwyczaj spotykają się z barierą językową podczas realizacji usług natury formalnej.

Komunikacja wizualna musiała zostać wykonana w możliwie najbardziej przejrzystej formie, dostosowanej do potrzeb i preferencji grupy docelowej z uwzględnieniem języka. Podczas realizacji wykonaliśmy między innymi usługi takie jak: naming, branding (kompletną identyfikację wizualną) wielojęzyczne witryny poświęcone sprecyzowanym usługom, copywriting, filmy reklamowe oraz marketing internetowy: pozycjonowanie, kampanie tekstowe, display oraz wideo w sieci Google AdWords i FacebookAds.

Kompleksowa realizacja: od namingu i brandingu do stworzenia kampanii reklamowych o bardzo wysokim zwrocie z inwestycji (ROI) na rynku o ogromnej konkurencji.

Typografia i kolory

Responsive Web Design

Pełna responsywność to podstawowe założenie projektowe umożłiwiające możliwie najlepszą realizację celów poprzez wyświetlanie na każdym urządzeniu od telefonu po komputer stacjonarny – ponad 70% grupy docelowej korzysta z Internetu za pomocą urządzeń mobilnych typu smartfon czy tablet

Branding

Chcieliśmy stworzyć nazwę firmy, która będzie jednocześnie: unikalna, krótka, łatwa do wymówienia i zapamiętania w różnych językach - najlepiej rozpoczynająca i kończąca się samogłoską. Sam logotyp miał pasować do obszaru działalności prawno-finansowej i pozwalać na rozszerzenie z wyspecjalizowanym działem firmym, zachowując spójność marki poprzez znak symbolizujący przynależność do grupy.

Call to action

Witryny z założenia mają generować konwersje - w tym przypadku lead'y z danymi klientów. Zadbaliśmy o to, aby wszystkie elementy CTA wyróżniały się kontrastem i kolorem od reszty treści na stronie. Same formularze są przejrzyste, a ilość pól do wypełnienia jest ograniczona do koniecznego minimum - tak, aby klient szybko i wygodnie mógł przesłać swoje dane na dowolnym urządzeniu. Każda konwersja jest monitorowana w celu optymalizacji kampanii i określenia zwrotu z inwestycji.

Live chat

Chat on-line jest standardem w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta w branży. Jego wdrożenie w znaczący sposób przyczyniło się do wzrostu współczynnika konwersji (ilości wizyt na konwersję). Część klientów przed wysłaniem swoich danych kontaktowych oczekuje odpowiedzi na nurtujące pytania, a rozmowa telefoniczna nie zawsze jest wygodna, czy nawet możliwa.