Insito Group to dynamicznie rozwijająca się korporacja działająca w sektorze prawnym i finansowym. Obsługuje klientów na terenie całej Wielkiej Brytanii. Swoje usługi w związku ze specyfiką rynku brytyjskiego kieruje do różnych grup językowych: anglojęzycznej, polskojęzycznej, rumuńskojęzycznej i litewskojęzycznej.
Typografia i kolory
Responsive Web Design
Pełna responsywność to podstawowe założenie projektowe umożłiwiające możliwie najlepszą realizację celów poprzez wyświetlanie na każdym urządzeniu od telefonu po komputer stacjonarny – ponad 70% grupy docelowej korzysta z Internetu za pomocą urządzeń mobilnych typu smartfon czy tablet
Call to action
Witryny z założenia mają generować konwersje - w tym przypadku lead'y z danymi klientów. Zadbaliśmy o to, aby wszystkie elementy CTA wyróżniały się kontrastem i kolorem od reszty treści na stronie. Same formularze są przejrzyste, a ilość pól do wypełnienia jest ograniczona do koniecznego minimum - tak, aby klient szybko i wygodnie mógł przesłać swoje dane na dowolnym urządzeniu. Każda konwersja jest monitorowana w celu optymalizacji kampanii i określenia zwrotu z inwestycji.
Live chat
Chat on-line jest standardem w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta w branży. Jego wdrożenie w znaczący sposób przyczyniło się do wzrostu współczynnika konwersji (ilości wizyt na konwersję). Część klientów przed wysłaniem swoich danych kontaktowych oczekuje odpowiedzi na nurtujące pytania, a rozmowa telefoniczna nie zawsze jest wygodna, czy nawet możliwa.