Artigiano to polska marka produkująca najwyższej jakości artykuły wykonane z granitu i marmuru. Produkty mają szerokie zastosowanie w branży gastronomicznej oraz wnętrzarskiej.

Nasze wyzwanie polegało na stworzeniu strategii sprzedaży dla działającego biznesu poprzez rebranding, marketing oraz nową platformę sklepową.

Klient okazał względem nas pełne zaufanie, pozwalając na decydowanie o kluczowych kwestiach. Prace rozpoczęliśmy od wykonania logotypu, który jest również piaskowany na samych produktach. Kolejnym etapem było wykonanie sesji zdjęciowej w "Pracowni Smaku" Pani Jolanty Kleser. Fotografie wykonane podczas sesji posłużyły za bazę podczas projektowania graficznego. Równocześnie wykonywaliśmy nowe fotografie produktowe z wyizolowanym tłem, które wspomogły atrakcyjność i przejrzystość prezentacji.

Projekt wraz z produktami wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji z branży kamieniarskiej. Całość tworzy pożądane, ekskluzywne wrażenie producenta z segmentu premium. W zakresie strategii pozyskiwania wartościowego ruchu zaplanowaliśmy kampanię product placement'owe z udziałem znanych wideoblogerów, reklamy w sieci społecznościowej, kampanie tekstowe i produktowe w ramach Google AdWords. Dla celów długoterminowych realizowane są działania z zakresu SEM i SEO, wspierane przez funkcjonującego w domenie bloga.

Kompleksowa realizacja od zaprojektowania identyfikacji wizualnej po wdrożenie platformy sprzedażowej, bloga firmowego oraz przeprowadzenie działań marketingowych.

Typografia i kolory

Responsive Web Design

Zadbaliśmy o to, aby miłośnicy gotowania i dekoracji wnętrz mogli z łatwością poruszać się po witrynie na urządzeniach mobilnych. Niemal 60% użytkowników witryny korzysta z niej i dokonuje zakupów za pomocą smartfona. Proces zakupowy jest przejrzysty bez względu na wielkość przekątnej ekranu urządzenia końcowego.

Integracja z WP Rest API

Dwustronna integracja platformy Prestashop z CMS WordPress pozwoliła na wygodne i efektywne zarządzanie treściami z bloga na potrzeby realizacji kampanii content marketing'owych. Interfejs administratora na poziomie Wordpress'a został uproszczony i dostosowany do potrzeb klienta oraz założeń SEO. Projekt graficzny bloga został wykonany w takiej samej stylistyce jak platforma e-commerce.

Przejrzysta i intuicyjna nawigacja

Szybki dostęp do wszystkich kategorii i podstron sklepu dzięki czytelnej i eleganckiej nawigacji. Intuicyjność poruszania się po sklepie pomaga użytkownikom spełnić ich oczekiwania, dotrzeć do poszukiwanych informacji i zrealizować nadrzędny cel - konwersję, którą jest zakup. Jak w każdym z naszych projektów - zawsze testujemy poprawność działania na różnych urządzeniach.