TRUST Claims to nowa na rynku brytyjskim korporacja specjalizująca się w uzyskiwaniu odszkodowań dla osób będących ofiarami wypadków samochodowych, wypadków w pracy, wypadków w miejsach publicznych oraz zaniedbań medycznych. Obsługuje polskojęzycznych klientów na terenie całej Wielkiej Brytanii

Celem realizacji było kompleksowe wykonanie witryny, brandingu oraz strategii marketingowej dla polskiej firmy odszkodowawczej działającej na terenie Wielkiej Brytanii.

Przed realizacją wykonaliśmy drobiazgową analizę najlepszych firm z branży prawno-finansowej, które działały na wysoko rozwiniętych rynkach, głównie na terenie Stanów Zjednoczonych. Pozwoliło nam to na zaimplementowanie możliwie najlepszych elementów perswazyjnych, które umożliwiły znacznie lepszą konwersję klientów. Całość identyfikacji wizualnej miała być przyjazna, unikalna i budzić zaufanie - stąd wybór padł na nazwę Trust, która miała oczekiwane konotacje.

Najistotniejszym celem witryny miało być pozyskiwanie lead'ów, stąd z każdego miejsca na stronie dostępny jest wyróżniający się formularz kontaktowy. Ilość koniecznych do wypisania pól jest ograniczona do niezbędnego minimum, a dodatkowym elementem informacyjno-perswazyjnym jest procedura opisana w kilku krokach. W ramach zlecenia wykonaliśmy: naming, branding, copywriting, projekt graficzny, wdrożenie z systemem zarządzania treścią oraz usługi z zakresu marketingu internetowego: pozycjonowanie, kampanie google Adwords.

Pełna realizacja: od kompleksowo wykonanej witryny i identyfikacji wizualnej po realizacje wysoce skutecznych kampanii reklamowych na wyspecjalizowanym, konkurencyjnym rynku.

Typografia i kolory

Responsive Web Design

Doskonale dostosowana pod urządzenia mobilne witryna wpłynęła bardzo korzystnie na uzyskiwany ROI (Return Of Investment), generując więcej zapytań przy mniejszym koszcie. Ponad 70% grupy docelowej korzysta z witryny za pomocą smartfona. Pozostałym 30% witryna wyświetla się równie doskonale.