Studio Etap jest producentem paneli szklanych przeznaczonych do dekoracji i wykończenia wnętrz. Każdy produkt jest wykonywany pod dowolny wymiar i z wybraną przez klienta grafiką. Grupą docelową firmy są klienci indywidualni, stolarze, architekci i firmy budowlane.

Nasze zadanie polegało na wykonaniu: kompletu identyfikacji wizualnej, witryny internetowej, filmu promocyjnego pokazującego proces produkcyjny, montaż oraz zastosowanie produktu. Stworzyliśmy przemyślane kampanie w internecie.

Chcieliśmy, aby witryna wyróżniała się na tle konkurencji pod każdym możliwym względem. Zwróciliśmy uwagę na czytelną prezentację oferty i możliwych zastosowań produktu wraz z poglądowymi aranżacjami. Architektura treści została starannie zaplanowana pod realizację celów perswazyjnych i SEO. Wszystkie istotne cechy produktu i usługi są widoczne już z poziomu strony głównej na każdym urządzeniu bez względu na przekątną ekranu.

Z poziomu strony głównej potencjalny klient ma dostęp do wszystkich istotnych informacji: oferty, danych kontaktowych, realizacji i referencji. Witryna została oparta o specjalnie dostosowany system zarządzania treścią Wordpress. Dzięki temu zleceniodawca w łatwy sposób może na bieżąco uzupełniać zawartość o nowe usługi oraz sprawnie zarządzać swoimi zdjęciami w portfolio. W ramach marketingu internetowego wykonaliśmy: pozycjonowanie oraz reklamy kontekstowe w sieci Google Adwords.

Wdrożyliśmy witrynę, wykonaliśmy film reklamowy, społecznościowe oraz kontekstowe kampanie internetowe, które umożliwiły pozyskiwanie zleceń na niespotykaną wcześniej skalę.

Typografia i kolory

Responsive Web Design

Oferta firmy dostępna jest z każdego miejsca i na każdym urządzeniu wyposażonym w przeglądarkę internetową. Wszystkie funkcję witryny są realizowane bez względu na rozmiar przekątnej ekranu użytkownika. Także z chatu on-line korzysta się wygodnie nawet na niewielkich urządzeniach.

Produkcja wideo

Wykonaliśmy film reklamowy przedstawiający cały proces realizacji zamówienia: od projektu przez produkcję po montaż u klienta. Klip osiągnął niemal 50 tysięcy naturalnych wyświetleń w serwisie YouTube generując sporą ilość zamówień. Samo umiejscowienie filmu w witrynie klienta znacząco wpłynęło na wzrost współczynnika konwersji, tym samym optymalizując zwrot z inwestycji dla kampanii reklamowych.

Zobacz film

Kalkulator / wycena on-line

Na stronie dostępny jest kalkulator, który umożliwia samodzielne określenie wartości zlecenia, oszczędzając czas potrzebny na obsługę klienta. Zintegrowany chat on-line pozwala potencjalnemu klientowi na uzyskanie szybkiej odpowiedzi bez potrzeby wykonania rozmowy telefonicznej.