Neścior to polski producent klasycznego obuwia dla kobiet. W związku z dynamicznym rozwojem firmy stworzyliśmy kompletny wizerunek marki: od projektu identyfikacji wizualnej po zaprojektowanie i wdrożenie sklepu internetowego.
Responsive Web Design
Rozbudowany sklep internetowy składa się z wielu rozmaitych widoków: strony głównej, kategorii, karty produktu, koszyka i procesu zakupowego etc. Każdy element sklepu został zaprojektowany z myślą o zachowaniu pełnej użyteczności i funkcjonalności przede wszystkim na urządzeniach mobilnych: smartfonach i tabletach.
Typografia i kolory
Logotyp
Na potrzeby wizerunkowe zaprojektowaliśy nowe logo. Stworzone logo zostało przeniesione na różnorodne materiały i przestrzenie reklamowe związane z działalnością sklepu: torby, koszulki, opakowania i szyldy.
Produkcja wideo
Zrealizowaliśmy film obrazujący proces powstawania polskiego obuwia w firmie Neścior, który łączy w sobie funkcje informacyjne, prezentacyjne, wizerunkowe oraz marketingowe. Potencjalni klienci dzięki niemu mają pewność, że kupują ręcznie wykonane, najwyższej jakości buty wyprodukowane w Polsce przez lokalnych szewców.
Zobacz filmPo pierwsze - produkt
Podczas projektowania postawiliśmy istotny nacisk na ekspozycję produktów. Przejrzysty projekt grafczny stawia zdjęcia produktowe w samym sercu. Materiał fotograficzny stanowi niepodważalny fundament realizacji. Wysokiej jakości zdjęcia oddające najdrobniejsze szczegóły produktów są także decydujące w procesie zakupowym.