Neścior to polski producent klasycznego obuwia dla kobiet. W związku z dynamicznym rozwojem firmy stworzyliśmy kompletny wizerunek marki: od projektu identyfikacji wizualnej po zaprojektowanie i wdrożenie sklepu internetowego.

Byliśmy odpowiedzialni za całościowe stworzenie nowego wizerunku firmy, którego centralną działalność miała stanowić sprzedaż przez Internet.

Projekt graficzny sklepu realizuje założenie "mniej znaczy więcej" - komponenty wizualne zostały podporządkowane w całości realizowaniu celów funkcjonalnych oraz sprzedażowych. Rozważnie zaprojektowaliśmy każdy element sklepu z poszanowaniem najwyższych standardów UX: czytelna nawigacja, przejrzysta struktura kategorii oraz intuicyjne procedury w koszyku. Kluczowy element wpływający na sprzedaż to także perfekcyjne zdjęcia oddające najdrobniejsze szczegóły produktów w rozdzielczości Full HD. W celach prezentacji najwyższej jakości dla każdego produktu wdrożona została pełnoekranowa, dedykowana galeria zdjęć.

Modularna budowa platformy sprzedażowej pozwala na implementowanie wielu dedykowanych funkcjonalności wspierających sprzedaż: system mailingu, system sprzedaży krzyżowej, system rabatów, zaawansowany system filtrowania i wyszukiwania produktów etc. Całość zrealizowana zgodnie ze standardami Responsive Web Design pozwala na zachowanie stu procentowej funkcjonalnośći także na urządzeniach przenośnych. Podczas projektowania dla urządzeń mobilnych wyjątkowy nacisk położony został w szczególności na widok karty produktu, który jest kluczowym w procesie decydowania o zakupie.

Rozbudowana strategia biznesowa wspomagana przez przemyślany design UX/UI pozwoliła na uruchomienie platformy sprzedażowej zdolnej do konkurowania z najsilniejszymi markami na rynku już od pierwszego dnia.

Responsive Web Design

Rozbudowany sklep internetowy składa się z wielu rozmaitych widoków: strony głównej, kategorii, karty produktu, koszyka i procesu zakupowego etc. Każdy element sklepu został zaprojektowany z myślą o zachowaniu pełnej użyteczności i funkcjonalności przede wszystkim na urządzeniach mobilnych: smartfonach i tabletach.

Typografia i kolory

Logotyp

Na potrzeby wizerunkowe zaprojektowaliśy nowe logo. Stworzone logo zostało przeniesione na różnorodne materiały i przestrzenie reklamowe związane z działalnością sklepu: torby, koszulki, opakowania i szyldy.

Po pierwsze - produkt

Podczas projektowania postawiliśmy istotny nacisk na ekspozycję produktów. Przejrzysty projekt grafczny stawia zdjęcia produktowe w samym sercu. Materiał fotograficzny stanowi niepodważalny fundament realizacji. Wysokiej jakości zdjęcia oddające najdrobniejsze szczegóły produktów są także decydujące w procesie zakupowym.