Zakład Kamieniarski Józef Mołdysz to rodzinna firma o wieloletniej tradycji wyposażona w nowoczesny sprzęt do zaawansowanej obróbki kamienia realizująca indywidualne projekty dla klientów indywidualnych na potrzeby m.in. budownictwa oraz wykończenia wnętrz.

Naszym zadaniem było stworzenie nowoczesnego wizerunku dla firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, zaprojektowanie strony ofertowej oraz wdrożenie sklepu internetowego.

W ramach stworzenia całkowicie nowego wizerunku firmy zaprojektowaliśmy system identyfikacji wizualnej, stronę ofertową oraz sklep internetowy. Na potrzeby prezentacyjne opracowaliśmy również unikalne, autorskie treści multimedialne: zdjęcia i filmy. Kluczowym elementem strony firmowej oprócz rozbudowanej oferty jest część poświęcona realizacjom. Poza standardową galerią postawiliśmy na wyczerpujące "case studies", które w sposób szczegółowy opisują proces technologiczny i projektowy stojący za danym zleceniem.

Strona firmowa oraz sklep internetowy spełniają standardy responsywnego projektowania (Responsive Web Design), dzięki czemu zachowują sto procent funkcjonalności oraz czytelności na całym spektrum urządzeń i wyświetlaczy - od komputerów osobistych, po laptoty i urządzenia dotykowe: tablety i smartfony. Intuicyjny panel administracyjny umożliwia zarządzanie treściami w sposób wygodny dla osób nieposługujących się technologiami internetowymi.

Atrakcyjna szata graficzna pozwala na wyróżnienie się na tle innych wykonawców z branży budowlano-kamieniarskiej, natomiast bogate i autorskie treści uwiarygodniają wizerunek rzetelnego partnera biznesowego.

Sklep internetowy

Najważniejszym ośrodkiem działalności naszego klienta jest produkcja nagrobków na indywidualne zamówienie, dlatego potraktowaliśmy tę sferę ze szczególną starannością. Uruchomiliśmy całkowicie niezależną platformę e-commerce z własną szatą graficzną, która pozostaje w spójności z całościowym wizerunkiem firmy.

Aby poprawić skuteczność działań marketingowych i SEO wdrożyliśmy również zintegrowanego ze sklepem bloga, którego celem jest koncentracja treści marketingowych w obrębie tematyki sztuki kamieniarskiej, konserwacji i pielęgnacji kamienia.

Identyfikacja wizualna

Odswieżona identyfikacja wizualna to przede wszystkim nowy logotyp. Zrezygnowaliśmy z szeryfowego kroju na rzecz smukłej typografii, która jest nie tylko czytelna, ale także nowoczesna.

Produkcja wideo

Podstawowym założeniem był duży nacisk na "współczynnik humanistyczny" realizacji. Celem było uwydatnienie ludzkiego charakteru firmy za pomocą filmów, gdzie odbiorca może zapoznać się nie tylko z procesem obróbki kamienia, ale i zobaczyć specjalistów podczas pracy. Multimedialność w formie autorskich filmów i zdjęć, realizuje cele nie tylko wizerunkowe i prezentacyjne, ale także informacyjne. Umacnia także postrzeganie firmy, jako rzeczywistego i autentycznego partnera biznesowego.

Zobacz film

Responsive Web Design

Priorytetem było zachowanie pełnej funkcjonalności strony i sklepu internetowego na urządzeniach przenośnych i dotykowych oraz zagwarantowanie wysokiego poziomu przejrzystości i czytelności treści niezależnie od wielkości ekranu używanego urządzenia.