Dla prywatnego Gabinetu Fizjoterapii i Rehabilitacji funkcjonalnej Fizjorestart Gliwice wykonaliśmy realizację marketingową w pełnym zakresie obejmującą zaprojektowanie spójnego i kompletnego systemu identyfikacji wizualnej obejmującego zarówno medium cyfrowe jak i tradycyjne.

Kompleksowa realizacja brandingowa obejmująca system identyfikacji wizualnej, nowoczesną stronę internetową oraz tradycyjne, drukowane materiały reklamowe.

Dla naszego klienta z branży medycznej przygotowaliśmy estetyczną i nowoczesną realizację od A do Z. Całkowicie przeprojektowaliśmy obecny wizerunek firmy tworząc kompletnie nową identyfikację wizualną opartą o minimalistyczne logo, atrakcyjną kolorystykę oraz czytelną typografię. Zaprojektowany system identyfikacji wizualnej i jego poszczególne elementy zostały opracowane z myślą zarówno o przestrzeni cyfrowej jaki i tradycyjnej, bowiem zakres realizacji obejmował także wykonanie materiałów drukowanych takich jak wizytówki, ulotki, okleiny oraz odzież dla personelu.

Strona internetowa wykonana jest w standardzie Responsive Web Design, co gwarantuje pełną funkcjonalność na urządzeniach przenośnych. Zaimplementowaliśmy również system CMS, który umożliwia wygodne zarządząnie kontentem z poziomu panelu administracyjnego. Treści zostały opracowane zgodnie z nową architekturą informacji przyjazną użytkownikowi, które zostały urozmaicone bogatą warstwą audiowizualną w formie autorskich zdjęć i filmów. Odbiorcy otrzymują wyczerpującą bazę informacji na temat placówki, pracowników oraz usług.

Kompletny rebranding dla prywatnego gabinetu fizjoterapeutycznego, którego sercem jest nowoczesna strona internetowa oparta o autorskie treści i bogatą warstwę audiowizualną.

Identyfikacja wizualna

Nowy wizerunek został oparty o kontrastową kolorystykę, która jest charakterystyczna dla branży medycznej. Rozpoznawalność profilu firmy stanowiła kluczowy aspekt, gdyż materiały promocyjne będą także funkcjonowały w przestrzeni publicznej w formie tradycyjnych szyldów i tablic reklamowych.

Responsive Web Design

Priorytetem było nie tylko zachowanie pełnej punkcjonalności strony internetowej na urządzeniach przenośnych i dotykowych, ale również - ze względu na fakt, iż dużą część grupy docelowej stanowią seniorzy - jednoczesne zagwarantowanie wysokiego poziomu przejrzystości i czytelności treści niezależnie od wielkości ekranu używanego urządzenia.

Typografia i kolory