Sklep internetowy Egoistin to wielobrandowy butik marek premium. Sprzedaje ubrania, obuwie i akcesoria uznanych na świecie producentów takich jak: Armani, Guess, Liu Jo, Love Moschino. Oferta sklepu jest kierowana do zamożnych, chcących się wyróżnić klientów w całej Polsce - zarówno do kobiet jak i mężczyzn.

Naszym celem było wykonanie sklepu internetowego o możliwie najwyższym stopniu konwersji oraz wdrożenie kompleksowej strategii dla markertingu internetowego.

Jednym z najistotniejszych założeń była prezentacja produktów w formie gotowych outfitów. Jak wiemy, ubrania wyglądają znacznie lepiej na modelu/modelce niż na wieszaku. Pozwoliło to nie tylko realnie wpłynąć na sprzedaż pojedynczych produktów, ale istotnie wpłynęło na zwiększenie średniej wartości pojedynczego zamówienia poprzez sprzedaż krzyżową (polecane produkty uzupełniające stylizację). Dzięki temu zamiast zakupu wyłącznie bluzy - sprzedajemy dodatkowo spodnie, obuwie i akcesoria.

Zgodnie z realizacją doktryny: "mniej znaczy więcej" - funkcjonalność i design jest ograniczony wyłącznie do potrzebnych i realizując konkretne cele elementów. Dzięki temu nie odwracamy uwagi użytkownika od fundamentalnej roli e-commerce: dokonania zakupu. Na widoku kategorii lub producenta mamy możliwość zwiększenia/zmniejszenia rozmiaru miniatury produktu oraz zawężenia ilości widocznych produktów do własnych preferencji poprzez filtry oparte o dostępne produkty.

Stworzyliśmy od podstaw strategię oraz zaawansowaną platformę sprzedażową, która dzięki ogromnemu wolumenowi sprzedaży osiągnęła sukces na polskim rynku odzieżowym w sektorze premium.

Mobile commerce

Sklep zaprojektowany i wdrożony w technologii responsive web design pozwala na wygodne nawigowanie, przeglądanie i kupowanie produktów z poziomu urządzeń mobilnych takich jak smartfon i tablet.

Kampanie mailingowe

Szereg podejmowanych działań z zakresu remarketingu obejmujący projektowanie newsletterów wspierających długofalowe kampanie mailingowe.

Narzędzia zwiększające sprzedaż

Regularne promocje realizowane za pomocą systemu kodów rabatowych

W sklepie internetowym EGOISTIN na biężące wdrażane są różnego rodzaju akcje promocyjne realizowane poprzez mechanikę kodów rabatowych oraz zniżek premium dla stałych klientów. Dodatkowym bonusem jest "rabat na dzień dobry" - zniżka dla nowo zarejestrowanych klientów na pierwsze zakupy.